1. To unlock all of features of Rams On Demand please take a brief moment to register. Registering is not only quick and easy, it also allows you access to additional features such as live chat, private messaging, and a host of other apps exclusive to Rams On Demand.

Caption This

Discussion in 'RAMS - NFL TALK' started by RamzFanz, Jun 27, 2014.

  1. RamzFanz Well-Known Member

    Joined:
    Jun 4, 2013
    Messages:
    5,141
    Likes Received:
    3,583
    LOL! Not at all. Post away.
     
    #21
    PolarBear likes this.
  2. rdlkgliders Hugo Bezdek

    Joined:
    Jul 1, 2013
    Messages:
    2,025
    Likes Received:
    1,006
    Damn Sammy, did schotty say Simon says that time or are we the first out AGAIN........
     
    #22
    PolarBear, LazyWinker and RamzFanz like this.
  3. Dodgersrf Well-Known Member

    Joined:
    Mar 17, 2014
    Messages:
    3,028
    Likes Received:
    2,398
    These freaking things are hot!
     
    #23
  4. RamFan503 Grill and Brew Master

    Joined:
    Jun 24, 2010
    Messages:
    13,990
    Likes Received:
    5,462
    [​IMG]
    "Did someone say Lemon Jelly Filled donuts? Hellz yeah!"
     
    #24
  5. HometownBoy STL sports aficionado

    Joined:
    Sep 17, 2013
    Messages:
    2,178
    Likes Received:
    1,139
    Bradford: Man these guys captioning us sure are unfunny.

    Austin: Ugh these jokes. What gum wrappers did they get them from?

    (No hard feelings guys :p)
     
    #25
    Mojo Ram and RamzFanz like this.
  6. Rabid Ram Well-Known Member

    Joined:
    Mar 13, 2013
    Messages:
    4,740
    Likes Received:
    392
    Austin: did shotty just call another run play it's 4th and 7?
    Sam: "sighs" Yup get used to it buddy
     
    #26
  7. LosAngelesRams Janoris Ogletree

    Joined:
    Mar 11, 2013
    Messages:
    2,301
    Likes Received:
    944
    LOL!
     
    #27
  8. -X- The Dude Abides

    Joined:
    Jun 20, 2010
    Messages:
    21,276
    Likes Received:
    13,695
    [​IMG]


    "Glue?"
    "Yeah, freakin' Chris again."

    [​IMG]
     
    #28
  9. Ramatik Member

    Joined:
    Jun 24, 2010
    Messages:
    417
    Likes Received:
    232
    [​IMG]


    One, two, three, four, five, six, eleven, eight.

    Sclemeel, schlemazel, hasenfeffer incorporated.

    We're gonna do it!

    Give us any chance, we'll take it.
    Give us any rule, we'll break it.
    We're gonna make our dreams come true.
    Doin' it our way.
     
    #29
    DaveFan'51 and RamzFanz like this.
  10. OldRock Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    292
    Likes Received:
    257
    I certainly aprreciate it. Stone tablets work great for dinosaurs.
     
    #30
    LosAngelesRams and Tron like this.
  11. LazyWinker Well-Known Member

    Joined:
    Jun 19, 2014
    Messages:
    1,140
    Likes Received:
    993
    But I was going to mention Simon didn't say... life's not fair.
     
    #31
    rdlkgliders likes this.
  12. Thordaddy Binding you with ancient logic

    Joined:
    Apr 5, 2012
    Messages:
    10,432
    Likes Received:
    3,963
    Oh yeah you can smile ,you got that red jersey on, but this bunch of rookie DB's are nasty and acting like they got sumthin' ta proove
     
    #32
    RamzFanz likes this.
  13. Rams and Gators Well-Known Member

    Joined:
    Aug 15, 2013
    Messages:
    5,810
    Likes Received:
    4,237
    Sam: These head straps are damn tasty
    Tavon: You all right dude? All those years of playing behind the Rams O lines must have taken their toll.
     
    #33
    PolarBear and RamzFanz like this.
  14. DaveFan'51 Well-Known Member

    Joined:
    Apr 18, 2014
    Messages:
    3,556
    Likes Received:
    2,846
    the answer to this question is CHRIS LONG!!
     
    #34
  15. NJRamsFan Cocaine Cowboy

    Joined:
    Aug 15, 2012
    Messages:
    1,658
    Likes Received:
    1,627
    Sam bradford: I told you your helmet would never fit me can we switch back?
     
    #35
    SierraRam and RamzFanz like this.
  16. Warner4Prez Mɥɐʇ┴ɥǝHǝll¿

    Joined:
    Jun 23, 2010
    Messages:
    1,551
    Likes Received:
    599
    [​IMG]

    Tavon: "Damn man, my helmet don't fit!"

    Sam: "...Hewitt."
     
    #36
  17. Ramatik Member

    Joined:
    Jun 24, 2010
    Messages:
    417
    Likes Received:
    232
     
    #37
  18. -X- The Dude Abides

    Joined:
    Jun 20, 2010
    Messages:
    21,276
    Likes Received:
    13,695
    Yes. Long time ago. Right after Happy Days at 8:30pm.
    At least we still have our memory. (y)
     
    #38
  19. RamzFanz Well-Known Member

    Joined:
    Jun 4, 2013
    Messages:
    5,141
    Likes Received:
    3,583
    ...and just before Joanie Loves Chachi.

    For, like, a week. :eek:
     
    #39
  20. -X- The Dude Abides

    Joined:
    Jun 20, 2010
    Messages:
    21,276
    Likes Received:
    13,695
    Oh man. That was epic bad.
    But not as bad as water-skiing with a leather jacket. Good God.
     
    #40