1. To unlock all of features of Rams On Demand please take a brief moment to register. Registering is not only quick and easy, it also allows you access to additional features such as live chat, private messaging, and a host of other apps exclusive to Rams On Demand.

Game of Threads: House Rams vs House Whiners

Discussion in 'RAMS - NFL TALK' started by -X-, Sep 26, 2013.

  1. Dr.RamsFanCK Well-Known Member

    Joined:
    Jun 11, 2013
    Messages:
    756
    Likes Received:
    50
    :lmao: :rofl: :lmao: :lmao: :lmao: :rofl: :rofl:
     
    #101
  2. Young Ram Well-Known Member

    Joined:
    Oct 1, 2011
    Messages:
    649
    Likes Received:
    106
    Good gain cook lets keep it rolling!
     
    #102
  3. Stranger How big is infinity?

    Joined:
    Aug 15, 2010
    Messages:
    5,021
    Likes Received:
    844
    +1
     
    #103
  4. CGI_Ram Hamburger Connoisseur

    Joined:
    Jun 28, 2010
    Messages:
    15,424
    Likes Received:
    3,743
    Co-sign.

    Loved that play.

    That's a Quick style play! All size mismatch.
     
    #104
  5. Volnerman08 Well-Known Member

    Joined:
    Aug 8, 2013
    Messages:
    347
    Likes Received:
    63
    Bradford looking sharp early on. How big does Cook look compared to everyone else, what a monster
     
    #105
  6. Young Ram Well-Known Member

    Joined:
    Oct 1, 2011
    Messages:
    649
    Likes Received:
    106
    Gotta sub rich he doesn't look healthy enough.
     
    #106
  7. rdlkgliders Well-Known Member

    Joined:
    Jul 1, 2013
    Messages:
    1,668
    Likes Received:
    509
    is it the O line or the backs that keep us from running
     
    #107
  8. Rabid Ram Well-Known Member

    Joined:
    Mar 13, 2013
    Messages:
    4,483
    Likes Received:
    199
    PETTTTIS GRRRRR
     
    #108
  9. Young Ram Well-Known Member

    Joined:
    Oct 1, 2011
    Messages:
    649
    Likes Received:
    106
    Missed it Sammy!!
     
    #109
  10. rdlkgliders Well-Known Member

    Joined:
    Jul 1, 2013
    Messages:
    1,668
    Likes Received:
    509
    that's on SB
     
    #110
  11. Volnerman08 Well-Known Member

    Joined:
    Aug 8, 2013
    Messages:
    347
    Likes Received:
    63
    That was close
     
    #111
  12. bwdenverram Well-Known Member

    Joined:
    Jul 25, 2010
    Messages:
    2,345
    Likes Received:
    363
    Man- We missed an easy TD there. Crud.
     
    #112
  13. Rabid Ram Well-Known Member

    Joined:
    Mar 13, 2013
    Messages:
    4,483
    Likes Received:
    199
    Pettis needs to go get those balls
     
    #113
  14. CGI_Ram Hamburger Connoisseur

    Joined:
    Jun 28, 2010
    Messages:
    15,424
    Likes Received:
    3,743
    Yeah, a miss by Sam.

    But, we got 3.
     
    #114
  15. brokeu91 Well-Known Member

    Joined:
    Jul 10, 2010
    Messages:
    4,565
    Likes Received:
    849
    damn we should have had 7 there
     
    #115
  16. Dr.RamsFanCK Well-Known Member

    Joined:
    Jun 11, 2013
    Messages:
    756
    Likes Received:
    50
    Looks like things are...ahem....bouncing our way
     
    #116
  17. HometownBoy STL sports aficionado

    Joined:
    Sep 17, 2013
    Messages:
    1,716
    Likes Received:
    589
    Bad pass by Bradford, gotta work on that touch.
     
    #117
  18. Young Ram Well-Known Member

    Joined:
    Oct 1, 2011
    Messages:
    649
    Likes Received:
    106
    No man it was all Sam.
     
    #118
  19. rdlkgliders Well-Known Member

    Joined:
    Jul 1, 2013
    Messages:
    1,668
    Likes Received:
    509
    loss of 4 points on an easy pitch and catch'
    it just doesn't come easy for us does it
     
    #119
  20. Rabid Ram Well-Known Member

    Joined:
    Mar 13, 2013
    Messages:
    4,483
    Likes Received:
    199
    I disagree he was being pressured the receiver nerds to get the tough balls can help bail a pressured qb out.
     
    #120